Mistä kaikki alkoi?

Hippuzen syntyhistoriaa

v 2006 minulla oli lahjakas ravihevonen jonka menestyminen kilpailuissa romahti yllättäen.

Aloin etsiä mahdollisia syitä ongelmaan ja tajusin, että jopa 80 % kilpahevosista kärsii mahahaavasta.

Halusin tietää miksi, ja aloin perehtyä syvällisesti hevosten ravintotarpeisiin ja ruokintaan. Ymmärtäessäni lajityypillisen ruokinnan merkityksen hevosen terveydelle ja suorituskyvylle. Kävin läpi noudattamani ruokinnan ja muutin omien hevosteni ruokinnan. Huomasin nopeasti muutokset parempaan, hevosten yleinen terveydentila ja olemus kohenivat silmissä. Myös kilpailusuoritukset paranivat merkittävästi.

Kaikki hevoset ovat minulle rakkaita ja halusin auttaa muitakin. Tutkin ja kehitin ruokintamallia,joka tukee hevosten kokonaisvaltaista hyvinvointia. Tulokset käytännössä ja tuhansilla hevosilla yli kymmenen vuoden ajan ovat osoittaneet hevosten kunnon ja olon parantuneen.

Unelmani on käynyt toteen ja saan auttaa hevosia päivittäin. Kehittämälläni hevosrehulla hevoset voivat reilusti paremmin.

- Kristiina Alanko, rakkaudesta hevosiin.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

TÄRKEÄÄ!

Lue tilausvahvistuksesta lähetetty sähköposti huolellisesti sillä se sisältää toimintaohjeet. Tilauksia säilytetään tietokannassa kuukausi (1 kk) jonka jälkeen tilaus peruutetaan. Tilauksen peruutuksesta lähetetään vahvistus asiakkaan sähköpostiosoitteeseen.

Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat
Tilaukset voidaan maksaa ennakkomaksuna tai check out toiminteen kautta omaa nettipankkiyhteyttä käyttäen. Vahvistettuasi tilauksen sinulle lähetetään automaattisesti tilausvahvistus ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Jos valitsit maksutavaksi ennakkomaksun, löydät tilausvahvistuksesta tilinumeron jonne voit maksun suorittaa sekä viitenumeron jolla maksu yhdistetään lähetettävään tuotteeseen. Tilaus lähetetään kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Huomaathan että pankkien välinen rahansiirto voi kestää noin kaksi pankkipäivää mikäli oma tilisi ei ole OP:ssa.

Postituskulut
Postituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta sekä tilauksen painosta ja maksu lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma on vähintään 250 euroa, emme veloita postituskuluja.
Kuluttaja-asiakkailla on mahdollisuus saada paketeilleen maksuton kotiinkuljetus haja-asutusalueilla päiväpostin mukana, mikäli matkaa lähimpään postiin on yli 5 km. (pois lukien Helsingin, Espoon, Vantaan, Kauniaisten, Tampereen ja Turun taajamien ulkopuoliset haja-asutusalueet). Kotiinkuljetus tilataan Postin asiakaspalvelusta numerosta 0200 71000.
HUOM! Tilausvahvistuksesta näet Postin seurantakoodin. Seuraa tilauksesi etenemistä Postin sivuilta mikäli et ole saanut Postilta saapumisilmoitusta kohtuullisessa ajassa. Postin pakettien jakelussa on ollut huomauttamista joten suosittelemme tilauksen etenemisen tarkkailua.

Toimitukset
Lähetämme ennakkomaksulliset tuotteet heti kun suoritus näkyy tilillämme. Huomaathan että eri pankkiryhmien välisessä tilisiirrossa saattaa kestää kaksi pankkipäivää. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) työpäivää. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.

Palautusoikeus
Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa, pakkaus ei saa olla avattu.
Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Täydennysrehuissa arvonalennus tehdään aina tuotteen täyteen hintaan saakka.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@horsebalance.fi ENNEN tuotteen palauttamista.
HUOM! Tuotteen hinta palautetaan kun tuote on saapunut ja pakkaus on todettu avaamattomaksi. Kuluttaja vastaa palautuskuluista itse. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle.

Tilaukseen liittyvät kysymykset
Autamme sinua mielellämme kaikissa tilaukseen liittyvissä kysymyksissä, lähetä kysymyksesi sähköpostitse osoitteeseen info@horsebalance.fi